ODTÜlüler Bülteni


Her zaman hayallerimin bir köşesinde yeri olan yazı yazmak, dergide çalışmak, bu blogum sayesinde temellerini atmıştı. Bireysel dergi çıkarmak, gazete hazırlamak gibi bir his bu blog işi… Çok ilginç…=) Kendimin, kendi adıma yazma amacı güttüğü bu blogun bu kadar çok kişiye ulaşabilmesi de ayrı bir keyif oldu benim adıma. Bu blog işinin havasına girmişken, bir de geçenlerde kantinde elime geçmesiyle dergi heyecanına düştüm; ODTÜlüler Bülteni… İlk başta, dergiye göz gezdirip okumaya başladığımda takipçisi olmaya karar vermiştim, ta ki yayın kurulu sayfasını görene dek…=) Dergiyi ODTÜ Mezunlar Derneği’nin el birliğiyle hazırladığını okuyunca, benim de bu listeye dahil olma isteğim tetiklendi. Yayın ve Reklam Sorumlusu Aysun Hanım mailime olumlu cevap verince de koşarak ekibe dâhil oldum=)
Her ay ilginç dosyalarla güncel konulara, önemli hocaların yazılarına ve ODTÜ Vişnelik Tesisi’nin düzenlemekte olduğu faaliyetlerin bilgilerine yer veriyor.

Dergi, mezunlar derneği üyelerine dağıtılıyor, satışı yok maalesef. Ama takip etmek isteyen, ilgisini çeken herkese online olarak sayfalarını açmış sitesinde…
Takip etmek isteyenleri bekleriz…;) 


0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı