Sofra Fikirleri @MUTFAK

İlginç gelen sofra ve yemek sunumlarını arada denk geldikçe bir kenara kaydediyorum uygulanabilecek fikirler çıkabilir diyerek. Biraz biriktiğine göre arşivleyebilirim artık dedim ve bir derleme yaptım. Hem masa ve yemek sunumları, hem de malzeme kombinleri kullanılabilir veya modifiye edilebilir diye düşünüyorum. İyi seyirler;)

Karadutlu, Haşhaşlı Yabani Semizotu Salatası





Kavun+Peynir



Ekmek kesme tahtası üzerine espresso fincanlarında Türk kahvesi, yanında kahveli lokum ve zencefilli mini kukiler










Yabanmersinli biscotti


Pinned Image

Pinned Image
Avakado, Pesto Sos, Patates

Pinned Image
Karamel Sos, Muzlu Çikolata Krep

Pinned Image

Pinned Image
Apple Nachos

Pinned Image

Fotoğraflar alıntıdır.


2 yorum: Leave Your Comments

  1. tatlım sen yapmaya başla, ben yola çıkıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen gel ben hazır yapılmışlarından başlarım;))

      Sil

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı