Black&White

Bazı insanlar vardır, hayat onlar için yalnızca ya siyah, ya beyazdır. Hiç başka renk kabul etmezler hayatlarına. Gerek yoktur çünkü, kullanmayacaklardır nasıl olsa. Eskiden ben de mi böyleydim acaba?.. Ne griyi severdim, ne renk kabul ederdim hayatımda, kafamda ölçmüş biçmiş olurdum nasılsa en başında.
Belki, tek düze, sıkıcı bir hayat hep tek pencereden filtrelenmiş bir dünyaya bakmak da,
bir taraftan da net mi görmeyi sağlıyor acaba siyah-beyazlık aslında? Negatifini aldığımız görüntülerle, renkliyken farkedilemeyecek detaylar; konturler daha mı net beliriyor acaba resmin içinde?
Sınırlar, karanlıklar, aydınlıklar daha mı çıplak oluyor insanın gözünde bu şekilde?
Bir 'kim bilir?' daha....

Pinned Image
Pinned Image


Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

*Fotoğraflar alıntıdır.

2 yorum: Leave Your Comments

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler=) Ben de senin paylaştıklarına bayıldığımı itiraf etmeliyim;)

      Sil

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı