Çıkar Dünyası

Çıkar dünyasında yaşıyoruz şu hayatta...
Yok öyle hava bedava, su bedava...
İlla ki bir karşılığı olmak durumunda verdiğin selamın, gülümsediğin suratın, gösterdiğin saygının...

'Eskidenmiş hep...' diye başlayan cümleler mi kaldı geriye geçmişten gelen bilmem, ama benim kendimi bildiğim yıllar bu cümleleri çoktan eskitmiş gitmiş, kalmamış öyleleri...Ben görmedim daha çürüten düşüncelerimi...

Pinned Imageİyilik yaptığın kadar iyisin.
İşine gelindiğin kadar samimisin.
İşini zamanında bitirdikçe değerlisin.
Sevgilisi olmadığı zaman kadar canı ciğerisin. Sahi, nedir öyle dün sürekli halini hatrını sorarken, bugün sesinin kesilmesi? Neticede sadece arkadaşı değil misin?..
Yalnız olduğu kadar yoldaşısın.
Alttan aldığın kadar anlayışlısın.
Derdini paylaşmadıkça mutluluk vericisin.
Derdini sordukça ilaç gibisin.
Popüler oldukça herkesin ilgisini üstüne kayıtsız çekersin.
Çekici olmadıkça tehlikesizsin....

Ha eğer derseniz ki: 'olsun ben herşeye rağmen inanıyorum, iyi düşün, iyilikler seni bulsun...' işe yaradığında lütfen bana da haber verilsin...!



Saygılarımla...




3 yorum: Leave Your Comments

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı