ODTÜ'den Kızlı Erkekli Mezun Olduk!!


Teoride Eylül ayında nail olduğum ODTÜ mezuniyetini 30 Haziran'daki mezuniyet töreni ile pratiğe de dökmüş oldum. Mezun olmak, mezuniyete katılabilmek başlı başına bir gurur ve onurdur evet ama eğer bu mezuniyet ODTÜ sınırları içerisinde gerçekleşmişse, işte orada bu durum biraz daha başkalaşıyor sanıyorum... Zira yaşanılan gurur ve onur bireysellikten çıkıyor ODTÜ'lü olduğunda... Tek kendin için sevinmiyorsun asla, yalnız kendin için heyecan duymuyorsun hiçbir zaman... Şahit olduğun her coşku seni ayrı heyecanlandırıyor, okuduğun her pankart içini ayrı coşturuyor, gördüğün her orantısız zeka karşındakini bağrına bir kez daha bastırıyor burada...

Her şeyden de ötesi, birlik beraberliğin, eğitimin kitap-defterden çok daha öte olduğu gerçekliğinin, toplumsal bilincin en hakiki yaşanılıp hissedildiği, öğretildiği ve deneyimlendiği bir yerleşke burası... İnsan olmanın en güzel anlatılmaya ve anlaşılmaya çalışıldığı sınırlar burası...

İşte bu yüzden, eğer mezuniyet töreni ODTÜ'deyse ve sen de o mezunlardan biriysen, gerçekten şanslısın be!

Tanıdığım, tanımadığım, bağrıma bastığım tüm mezunları içten gurur ve onurla bir kez daha kutluyorum!

Ayaktayız!.

PS. Fotoğrafların en beğendiklerimi ve en net olanlarını seçtim aşağıda... Kimisi bana ait, kimisi diğer katılımcılara... Herkesi bilemediğim için referans vermeden yayınlıyorum.. Hepimizin eline sağlık...


Gülay Hasdoğan's photo.Photo: Yedirtmeyiz.






2 yorum: Leave Your Comments

  1. fotoğrafların hepsi de çok güzel.bir kısmını basından görmüştük ama tamamını yayınladığın için tekrar teşekkürler..Odtü bu yüzden ODTÜ işte...sevgiler

    YanıtlaSil

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı