'En İyi Blog Yarışması' Başladı! Oy Vermek İster misiniz?

Hürriyet Bumerang'ın düzenlediği Bumerang Blog Yarışması başladı!..
Bu sene üçüncüsü düzenlenecek olan Bumerang Ödül Gecesi için yarışacak olan farklı kategorilerdeki birçok blogger arasında ben de yerimi aldım.
Gün geçtikçe daha fazla kişiye sesimi duyurabilmek ve beni gerçekten severek takip eden kişileri tanımak ve bilmek gerçekten mutluluk verici.. Herkese çok çok teşekkür ediyorum.
Eğer en iyi blog yarışmasında bu blogun da ödül alması gerektiğini düşünüyorsanız tamamen ücretsiz olan oylamada Gökçen Gökyer Blog adına siz de oy kullanabilirsiniz..
Oylama için oy ver logosuna tıkladıktan sonra telefon numaranızı girerek cep telefonunuza gelen şifreyi alt kısma yazdığınızda oy verme işlemini tamamlamış oluyorsunuz.
Bu kadar kısa ve basit! =)
Sizlerle anlamlanan Gökçen Gökyer Blog'un yine sizlerle taçlanması en büyük keyif benim için...
Şimdiden çok teşekkür ederim..
Çok Sevgiler...!
Gökçen Gökyer Blog

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı