ALPAY'la 7'den 70'e! @RÖPORTAJ

Bazı kimseler vardır.. Yıllarca doyamazsınız, yıllarca tüketemezsiniz... Eserleri, şarkıları, projeleri.. Her ne ise.. O kişiler icra ettiğinde yeri ayrı olur. Tadı başka olur... Belki de yıllandıkça tadı daha bir anlamlanır, daha bir şarap olur sizin mentalitenizde...



Evet, Alpay'ı referans gösteriyorum bu cümlelerime... Şarkılarını ve sahnelerini yıllardır bıkmadan, usanmadan ayrı bir keyifle dinler, ayrı bir aşkı hatırlayarak eşlik ederiz her nağmesine!

ODTÜ Mezunlar Derneği Vişnelik Tesisi'nde sık sık gördüğümüz Sevgili Alpay'ı (Ben Alpay diye hitap edeceğim ileriki sorularımdan referans alarak! ) yakalamayı başardım ben de Gökçen Gökyer Blog'a davet etmek üzere..

Şimdi söz kendisinde... ;)




G.G. Ankara Hukuk Fakültesi'nden mezunsunuz... Şarkıcılığa nasıl başladınız? Kendi mesleğinizi yaptınız mı/yapıyor musunuz?
Alpay. Hukuk fakültesini bitirdikten sonra avukatlık stajımı yaparken ülkemizde hukukun guguk olduğunu, bu yolda bir emek harcayamayacağımı anladım. Şarkıcılığa ben de herkes gibi şarkı söyleyerek başladım.

G.G. Ankara'da mekan sahibiydiniz daha önceleri.. Buraya sık sık da geliyorsunuz.. Özel bir sebebi var mı?
Alpay. Ankara benim için vazgeçilmez dostların yaşadığı, eğitim ve spor yaşamımın tamamının geçtiği, müzik yaşamımın da bir bölümünün geçtiği unutamayacağım bir kent.


G.G. Geniş bir müzik yelpazeniz var... Yeni kuşaklarla aranız nasıl? Dinleyici kitlenizi nasıl değerlendiriyorsunuz?
Alpay. Çok genç arkadaşlarım var bana 'abi' değil, 'Alpay' diyen. Onlardan çok şey öğreniyorum. Tabii onlar da benden... Her zaman olduğu gibi iyi müzik dinlemeyi seven ve bu zevkinden hiç mi hiç ödün vermeyen bir kitle.

G.G. Yıllardır süregelen bir dinleyici kitleniz var... Hala sahne aldığınız mekanlar dolup taşıyor... Eskimeyen bir Alpay var kısacası...Bunu neye bağlıyorsunuz?
Alpay. Ben hiçbir zaman çok sevilmiş bir iki şarkıma yaslanıp gelmedim bu günlere. Her zaman yeni  şarkılar üretmeyi prensip edindim. Dünyada yirmi yaşında yaşlanıp yirmibir yaşında göçen çok insan var. Bir de Picasso gibi, Salvador Dali gibi, Madonna, Tony Bennet gibi delikanlı kalanlar… Bilmem anlatabildim mi? (Hem de ne biçim! )


G.G. Farklı dillerde şarkılarınızı severek dinliyoruz... Bu fikir nasıl oluştu?
Alpay. Şarkılar, söz ve müzik ögelerinin evlenmesi ile doğar. Hangi müziğe hangi söz yakışıyorsa o lisanda söylemeyi yeğlerim. Söz ve müzik ögelerinin evliliğinden ancak o zaman güzel bir çocuk,  yani şarkı doğar.
G.G. Alpay’ın yeni bir projesi olacak mı mekan/albüm/proje olarak?

Alpay. Alpay yaşadıkça projeler tükenmez. Onları da hayata geçtiği zaman konuşuruz. (Merakla beklemedeyiz!) 

G.G. Sevenlerinize Gökçen Gökyer Blog aracılığı ile ne söylemek istersiniz?
Alpay. Onları seviyorum ve onlara herşeyin en güzelini layık görüyorum. Onlar da bunun farkında ki karşılıklı sevgimiz yıllardır sürüyor.

 

Alpay'a çok çok teşekkür ediyor, yeniden gelmesini dört gözle bekliyoruz..

Çok Sevgiler,

Aşkla...

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı