Bilelim, Bildirelim!

I am very happy with the shoes and the whole process of thinking I did before purchasing the shoes. I really thought every step through, it wasn't just an impulsive buy, 12-11-2013, 19.10 at home, AmsterdamYeni yılın ilk yazısı yine bir 'abstract' olsun istedim. =)


Hem hayatımda, hem kararlarımda, hem de titizlikle; her şeyden fazla özen gösterdiğim Gökçen Gökyer Blog'da çok fazla yenilikler ve değişiklikler yaptığım bir yıl oldu 2013. 

Kişisel gelişimin insan hayatında en önem arz etmesi gereken değer olduğunu çok iyi deneyimledim öncelikle. Eğitim değildi bütün mesele... Hem profesyonel, hem gözlemsel, hem de deneyimsel aldığım dersler bu yüzdendi belki de...

Çevre temizliği, önem arz eden diğer etkendi kendi evrenimde. Gelen-gönderilen tüm enerjilerin temel kaynağı temiz bir çevre orijiniyle yola çıkıyordu bünyemde. Kirlilikten, -zaten pek beceremediğim- kötü düşüncelerden, yanlış insanlardan çektim elimi eteğimi büyük bir zevkle!

Spend life with who makes you happy, not who you have to impress.
Kimseye gerektiğinden fazla değer göstermemeyi de çook iyi deneyimledim zalimce. Mütevazılığın her bünyeye farklı etki edeceğini fark ederek, incelik göstermekten vazgeçtim kimisine.

Her zaman daha iyisinin olduğunun bilincini belledim zihnime. Hiçbir zaman 'oldum' dememeyi, diğer taraftan hiçbir şekilde 'yapamam' dememek gerektiğini ve hiç kimsenin vazgeçilmez olmadığını öğrendim naçizane.

Sen iyiysen ve iyi niyetliysen, hayatının kir tutmadığını ve yaşamanın daha hafif olduğunu keşfettim ve bunu sen de bil istedim sadece. ;)

Happy New Year!Doğruların aslında çoğu zaman subjektif olduğunu ispat ettim yaptığım sağlamaların sayesinde. Ben de her doğrudan kendim için birini seçtim ve yeri gelince değiştirmem gerektiğini kabul ettim sessizce.

Dostluğun, sevginin ve aşkın ülke sınırı tanımayabileceğini ve zaman&mesafe kavramlarının gerçek kişiliklerde halt ettiğini öğrendim akabinde.

Her şeyin öncesindeyse de, paylaşmanın paylaşılmak ile müthiş bir ikili ve sonsuz bir mutluluk enerjisi olduğunu, bazen özgürlüğün uzaklarda yalnız olmak değil, aksine herkesin içinde, herkesle birlikte yaşanılabileceğini deneyimledim büyük bir sevinçle!

Tüm bu sebeplerle, mutluluklarımıza mutluluk katmayı, enerji çemberlerimizde sadece iyiliğin ve güzelliğin yer alabilmesini diledim yeni yıl için hepimize!

Mutlu, nice güzel senelere!!

GÖKÇEN GÖKYER BLOG

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı