Sağlıklı Yaşamın Sırrına Bir Yenisini Ekliyoruz! @SPOR&SAĞLIKLI BESLENME

Herkese merhaba!

Bugün sizlere "Spor ve Sağlıklı Beslenme" köşemden sesleniyorum. 

Bildiğimiz üzere kilo vermek, fit kalmak ve hatta isteğe bağlı olarak kilo almak yalnızca sporla mümkün değil. Sağlıklı beslenmek ve kimi zaman ek gıdalar, takviyeler almak da gerekir. Bunu zaten sporcular ve vücut geliştirenler bilir.

Ben de bu camiada bir hayli bulunduğum için sizlere bir yenisini ve sonuçlar-kullanım ilişkisi açısından oldukça makul olan bir seçenek sunuyorum. 

ODTÜ Baraka Spor Salonu fitness ve pilates eğitmeni olan Dilek Yıldız, kendisinin de kullanmakta ve memnun kaldığı ürün olan "Herbalife"ın distribütörlüğünü de almış durumda.


"Nedir bu Herbalife?", "kimin nesidir?" derseniz şöyle olur imiş:

NiteworksSponsorluk"Herbalife International, kilo kontrolü, takviye edici gıdalar ve kişisel bakım ürünleri satışını dünya genelinde 90'dan fazla ülkede 34 yıldır çok geniş bir Bağımsız Üye Ağı aracılığıyla gerçekleşmektedir.

Türkiye'deki faaliyetlerine Mart 1982'de başlayan Herbalife, doğrudan satış yöntemi ile satış yapmaktadır. Herbalife, İç ve Dış Beslenme Ürünleri, Herbalife Beslenme Enstitüsü ve Bilimsel Danışma Kurulu'ndaki Nobel Ödüllü Bilim adamlarının ortak çalışmaları sonucunda tüketime sunulmaktadır."

Yani kısacası, bilimsel olarak da yararı ispatlanmış, sağlıklı beslenme için kullanılan bir ürün. Aynı zamanda Türk Kalp Vakfı da destek vermekte, zira kalp krizini önleyen ve doktor Louis Ignarro'ya Nobel Ödülü kazandırmış olan özel ürün  de bulunmakta. (bkz. Niteworks)

Cristiano Ronaldo

"Peki Herbalife'ı kimler destekliyor?" derseniz ise öncelikle çok sevgili Ronaldo ile başlamak isterim, keza kendisi bizzat kullanmakta ve aynı zamanda sporcu beslenmesine yönelik ürün çalışmalarını sürdürmekte. Aynı zamanda en sevdiğim David Beckham, sonrasında Messi ve daha nice sporcular da kullanmakla beraber ürüne destek vermekte. (Bkz. Takımlar ve Bireysel Sporcular, Atletler)

Bence bunun için bile almaya değer! O.O

Türkiye'den de milli sörfçümüz Çağla Kubat falan işte.. =) Ben David Beckham kısmında kaldım. Gerisini isteyenler araştırsın canlar. =)





Siz de eğer "Çok bayıldım, çok merak ettim, ille de isterim. Nasıl bulacağım?" derseniz, biz onu da düşündük.

Sizleri Dilek Yıldız hocamıza zevkle bağlıyorum şu noktada. Üstelik ürünleri aldığınızda ücretsiz olarak kendisinin beslenme danışmanı olmasını da sağlamış oluyorsunuz. Bunun yanı sıra ücretsiz vücut analizleri de yapmaktalar. Size rağmen sizin için çalışarak istediğiniz sonuca er geç ulaştırılıyorsunuz. "Bundan iyisi... " diyorum net.

Mübarek ayın hürmetine şu detayı da vermek isterim. Kendisi "Halal" yani Türkçe deyişiyle "Helal" belgeli. 

"Önümüzdeki ilk 3 saat içinde ararsanız, elimde görmüş olduğunuz.." Hehe, yok yea daha neler. Sizlere şu kadar şey önermişim daha ne olsun! Bu yüzden bir de iletişim adresini veriyorum, daha da karışmam. Benden günah gider.

Dilek Yıldız
e-mail: d.dilekyildiz@gmail.com
tel:      0 530 416 39 79


Herbalife

Selamlar, Sevgiler..!


0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı