Detaylarda Sakla, Detaylarda Ara @FASHION

Moda klasörü alıyorum araya. Aslında her kahvemizde, her seyahatimizde ve her işe gidişimizde bize eşlik eden detaylar onlar. Gökçen Gökyer Blog anlayışında öyledir en azından. Süslüyüm evet. İzmir ruhu bu, anlayamazlar.  =)
Sen de çok takılma o yüzden, kendi enerjini yükseltmek, karşındakini de motive eder. Bunu yalnızca sen ve ben bilsek de yeter. ;))

Instagram hesabından Gökçen Gökyer Blog aksesuar detayları...

1 yorum: Leave Your Comments

  1. Merhabalar Gökçen!

    Sitenizi az önce bulmuş çok beğendim ve hemen takipçiniz oldum! Lütfen fotoğraflarınızı www.kutucugum.com sitemizde paylaşmayı deneyiniz! Yüklediklerinnizi ihtiyaç ve motivasyonunuza göre kategorize edebilirsiniz.
    Sizce gezgin dosyaları (fotoğraf, video vb) paylaşmak için sizce faydalı olabilir mi? Yorumlarınızı çok merak ediyorum. Fazla anlatmamak için sitemize davet ediyorum :)
    Seyahat fotoğraflarınızın bizde de paylaşır takipçimize gösterirseniz çok sevinirdik!
    Seyahatı ve çok güzel anıları bol bir 2015 dileriz! Çok sevgiler..

    Ne kadar sık buraları kontrol ettiğini bilmediğimiz için FBde de bi mesaj bıraktık sana :)

    mehmet.kaya@kutucugum.com

    YanıtlaSil

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı