Herkes Koşsun Diye!

Merhaba herkese!

Bugün sizlere elçi olmaya geldim. 
Danstan çok sevdiğim bir arkadaşım Erhan Argın, çok anlamlı bir organizasyona dahil olmuş ve bizimle de paylaşmak istemiş. Tabi ki ben de sizinle...

Sizleri doğrudan onun kalemine yönlendiriyorum, hem benim sizlerle paylaşmaya fırsat bulamadığım ilk yazısı hem de sonuca yaklaştıkları durum bildirme yazısı içeriğiyle...

Zira oldukça kısa, net ve amacı açık belirtmiş.

Belki sen de destek olmak istersin, ne dersin?;)
"Sevgili Gökçen,
Yaklaşık iki senedir koşuyorum ve sonunda ilk yardımseverlik koşumu bu pazarki Avrasya Maratonu'nda yapacağım. Türkiye Omurilik Felçlileri Derneğine bağış toplamak amacıyla, engelli arkadaşlarımla beraber 15 kilometre koşacağım. Amacım yürüyemeyen, koşamayan ve maddi imkanı kısıtlı olan arkadaşlarımıza tanesi 2,400 TL olan birer akülü sandalye alarak onlarında harekete geçebilmesine yardımcı olmak. Kısacası hayatı bizden farklı yaşamak zorunda olan insanlar için hayata bir köprü kurmayı umuyorum ve bu çerçevede bağışları iki yıldır tüm koşularımı beraber yaptığım Adım Adım organizasyonu aracılığı ile toplayacağım.
Eğer destek olmak isterseniz daha ayrıntılı bilgiye şu link üzerinden ulaşabilirsiniz.


"Sevgili dostlarım,16 Kasım İstanbul Maratonu'nda muhteşem bir organizasyonla, Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği'nden gelen arkadaşlarımızın desteğiyle 15 kilometre koştuk. Amacımız engelli arkadaşlarımızın akülü sandalye sahibi olmasını sağlamak ve böylece onlarında harekete geçebilmesine yardımcı olmaktı.Gerçekleştirdiğim ilk “Yardımseverlik Koşusu”na bağışlarıyla, mesajlarıyla, paylaşımlarıyla destek veren hepinize en içten teşekkürlerimi iletmek isterim.Yardımseverlik koşumuzun hedefi farkındalık yaratmak ve daha fazla insanı harekete geçirmek, umarım sizleri rahatsız etmeden bu hedefe katkıda bulunabilmişimdir.Kampanyamın son günleri, unutanlar ve bağış yapmak isteyenler için hesap detayı aşağıdadır. http://us9.campaign-archive2.com/?u=14f6cd9a14b59a1ded31775aa&id=029e1494aa&e="

 

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı