Karda Yapılacaklar Listesi

Benim için kış, aslında bambaşka anlamlar ifade etmektedir. Etmekteydi ya da...  (Bkz. "Kış Algısı") Ben yağmur insanıyım. Ege'nin lodosuna alışığım. Dalgaların kıyıyı istila etmesiyle kışın geldiğini anlarım...

Gelin görün ki, Ankara'da yaşamaya başlayınca, kış algınız giderek değişmeye, belki de "kabullenme" moduna girmeye başlıyor. Hala her ne kadar "kış" ve "kar" kelimelerini misafir olarak karşılasam da, hafiften duruma ruh halimde de yer vermem gerekiyor sanıyorum.! =)

O yüzden, "Yağmurda En İyi Ne Gider?" dosyasına bir de kar konseptlerini ekliyorum. Bakalım karda en iyi neler gidecek? Sizin de önerilerinizi bekliyorum! =)

Karda Yapılacaklar Listesi
Love your Mug


1- Akşam eve geldikten sonra, hatta yatmadan biraz önce başlar ya hani o kar hep. İşte tam da o gece ışığında sımsıkı giyinip dışarı çıkarak gökyüzünü izlemek!



2- Sonra da o kar durulur da, temiz, fresh bir hava oluşturur ya ardında... Sabaha karşı ya da akşam üzeri, gün batımında uzuun bir seyre dalmak... Yanında da bi' kahve?


3- Belki biraz romantik takılmak.. 


4- Tabi ki şıklığımızdan asla ödün vermemek! =p Beyler size de bu lafım. ;))

Selena Gomez winter by GoddessSellyGomez

5- Şanslıysanız, bir dağ oteli kaçamağı yaparak ormanın oksijeniyle ciğerlerinizi şenlendirmek! Hem belki "Edward" da oralarda bir yerdedir, kim bilir?!


6- Yine şanslıysanız, deniz ile karın etkileşimini izlemek. Göl de olur, evet. (PS. Ankara)


7- Yeterli donanıma sahipseniz, doğada bir trekking turu yapmak.


8- "Yaşayan bir kent" ise bulunduğunuz şehir (bkz. "Yaşayan Kentler Yazı Dizisi"), onunla dertleşmek... Kendi kendinle baş başa kalarak, yanına da sıcak çikolatanı alarak, hayatında durum güncellemesi yapmak...


9- Minik dostlarımızla da bu keyfin tadını çıkarmak! Eğer henüz dost olmamışsak, yolda görmüşsek bile onları unutmadan karnını doyurmak, belki de sıcak birer sığınak sağlamak..... 


10- Will u dance with me? 


11- Ve kızakk!! Tabi "cool"luk derecenize bağlı olarak snowboard, kayak vb etkinlikler de makul. Gidersen beni de götürsene? ( " 'ODTÜ Fizik çimleri' through 'kütüphane' w/'poşet' konsepti" diyeceğim bir de, beni anlayanlara!=) )


12- Ve son olarak, benim gibi darlandığınız anlarda da aklınızdan çıkarmamız gereken şu olsun; sonsuza kadar sürmeyecek, sabredin ve keyfini çıkarmaya bakın! =)






0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı