Plaj Modası @FASHION

Biz Ankara'da yağmur altında kulaç denemeleri yapalım, kıyı bölgelerde olanlar plajlarda volta atmaya çoktan başlasın!

Yazın takvime göre geldiği gerçekliği ve tatil yapma planları içerisinde olma mutluluğu ile plaj modasına giriş yapıyorum ben de en nihayetinde. ^^

Sahil kasabalarında ne giyelim, plajlarda neler seçelim ki, yazın keyfini şıkır şıkır, enerjik olarak çıkarabilelim?

İşte madde madde 2015 yaz modası tüyoları...

Yes please, July is moving date! ! Woo hoo, goodbye cold boring nebraska

1- Rengarenk, çeşit çeşit bikiniler

Belki biraz püskül ile...

✨OOTSTEITW ... One Of The Sexiest Things     ✨Ever In This World!!!!!! The secrets of happiness !!!.... loving my fresh daily vegetable juice

2- Kimonolar

Bikini üzerinde çok tatlı durmakla beraber, kıyafet ile kombinlerimizde de pek cici olabilmekteler. Ben seviyorum demem odur ki.

//Boho kimonos style top layer in chiffon and velvet with hues of deep red and burgundy


3- Gömlekler

Bu sene plajlarda bikini üzeri gömlekleri çok göreceğiz gibi. Biraz sıcak basabilir kaygısında olsam da, deneyeceğiz, mecbur! =)

stunning lace styles online now at www.esther.com.au  fast worldwide delivery xImage Via: Jeanne Damas

4- Şortlar

Yazın gelmesinin kıyafet olarak anlamı benim için bikini sonrasında şortlar sanıyorum. "Hareketlerimde kısıtlanmayı sevmiyorum, sıcakta uzun şeyler giyemiyorum, üstüne bir de şık görünmek istiyorum" diyorsan, seni de listeye +1 yazıyorum. ;)

Printed Comfy Elastic ShortsShorts

5- Danteller

Romantik günlerimize fon olarak kullanalım diye düşündüm... ^^

50 Cool Summer Outfits For 2014 | http://fashion.ekstrax.com/2014/03/cool-summer-outfits-for-2014.html Crochet

7- Mavi çizgi

Denizin rengini üzerimizde taşıyalım, denizcilik teması ile uyum içinde dolaşalım, diyerek..

Keep it casual on beach vacations. Blue and white striped button-up + classic white shorts = the perfect combination for fun in the sun. #RocketDogNautical Stripe Dress | SABO SKIRT

8- Gözlükler

Şu aynalı gözlüklerin hastası oldum son zamanlarda. En yakın zamanda alınacaklar listemde, takipteyim. 


Top Level Street Fashion 2015 - Summer Outfit With Tribal Skirt and White Crop Top.On the beach......get your jellies on! http://www.wantedshoes.com/shop/Jellies/gumball/Blue/Just Beachy™ | Beach Waves for Summer | Summer Hairstyles for Medium Hair

9- Şapkalar

Son zamanlarda şapkalar da favorilerim arasında takip edenlerin farkedeceği gibi. Hem sıcakta saç baş yapma derdine çözüm niteliğinde, hem de güneşle dost yaşayabilmek adına güzel bir çare. İmajımıza olan etkilerine değinmiyorum bile hiç. =p

Hair NEXT SUMMER 2015..Ill go blonde instead of Brown. :)30 Stylish Cardigan Outfits For Girls | http://fashion.ekstrax.com/2014/02/stylish-cardigan-outfits-for-girls.html


10- Sandaletler, terlikler

Düşmanlarımıza "çok da fifisin!" demek için pek hoş bir cevap değil mi?! =))

www.2015-louboutin.jp.pn $128 for charistian louboutin shoes for autumn/winter style. Nice!Ibiza Style Slippers

11- Takılar

Ve en büyük vazgeçilmezlerim olan takılar da yazın renklerinde yerini almalı diye düşünüyorum. Boncuk ağırlıklı ve hafif olmaları kritik.

Summer 2015 Fashion Looks - Water Lilly White Jane Dress Boho Style and Hat.Swimwear fashion & Accessories☆☆☆ BEACH BOHOAll The Boho Wedding Inspiration You Could Possibly Need http://www.buzzfeed.com/kimberleydadds/all-the-boho-wedding-inspiration-you-could-possibly-need


Şimdiden iyi tatiller! =)

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı