Kalbi Ege'de Kalanlar için: Alper Saldıran Dile Geldi! @RÖPORTAJ

Kalbi Ege'de Kalanlar için: Alper Saldıran Dile Geldi! @RÖPORTAJ


Uzun zamandan sonra ilk kez "şu yaz bir dizi olsa da takip etsek şöyle" diyerek televizyonu açtığımızda bize cevap niteliğinde olmuştu "Kalbim Ege'de Kaldı." Komedi dizilerine hasret kalmıştık zira uzun zamandır. Gündemin derdi ayrı, kişisel problemlerimiz ayrı derken, "bari şu izlediğimiz diziler biraz eğlence katsın şu hayatımıza" ümidindeydik.

"Kabim Ege'de Kaldı"yı daha sonra takip eder olmamız da bundandı. Eğlenceliydi, dert-tasa yoktu, dahası memleketimdeydi ve Ankara'da pek tadına varamadığımız yaz mevsimi temalıydı!

Röportaj konuklarımdan olmalarını istemem de bu yüzdendi. Evime kadar gelmişlerse, ben de misafir etmeliydim öncelikle. Öyle de oldu Urla'ya tatil için gittiğimde. Yolumuzun üzerinde olduğu için "dizi setinin güzergahından geçelim" dediğimizde çekimin içinde bulduk kendimizi.

Çekim arası molasında, Sevgili Alper Saldıran'la keyifli bir sohbet gerçekleştirdik. Yalnız, sete hazır olarak geldiği için röportaja, birlikte çekildiğimiz hatıra fotoğraflarını buradan paylaşamıyorum maalesef. Bu yüzden telafi olarak ben de fotoğrafladığım dizinin çekildiği sokakları paylaşacağım sizlerle onun yerine.

Sevgili Alper Saldıran, bir diğer deyişle dizinin "Mustafa"sı ile, "Kalbim Ege'de Kaldı"yı konuştuk.

Keyifli okumalar!


G.G. Belki de Egeli olduğum için, ben ve çevrem diziyi severek takip ediyoruz, emeğinize sağlık bu yüzden öncelikle. Sizin açınızdan nasıl görünüyor bu durum, geri dönüşler nasıl oluyor?
A.S. Geri dönüşler çok güzel. İnsanların yüzü gülüyor. Ben kendi adıma geri dönüşlerden memnunum. Tabi ki çok yoğun çalışıyoruz. Ege'nin tadını çıkaramıyorum yani çalışmaktan. 


G.G. Neden sizce bu dizi bu kadar çok seviliyor ve takip ediliyor? 
A.S. Bilmem? Onu seyirciye sormak lazım (diye gülüyor.) Yani sıcak, güzel bir hikaye. Ege'de olması tabi çok büyük bir avantaj, bu yüzden herhalde. Onu izleyenlere sormak lazım.

G.G. Diğer Ege dizi-filmlerini düşündüğünüzde, onlardan farklı olarak gördüğünüz veya "biz daha farklı şunu işliyoruz" dediğiniz konular var mı?

A.S. Valla bilmiyorum ki, hiç izlemedim... (diye içten bir itirafta bulunuyor yine gülerek. "Dondurmam Gaymak" örneğini veriyorum, onu izlediğini söylüyor.) Yani ben, nereden baksanız son 7-8 yıldır aralıksız çalıştığım için ne yazık ki televizyon izleyemiyorum. Tiyatro oyunu izliyorum İstanbul'da. Şöyle söyleyeyim, mayıstan beri buradayım, daha bir kere televizyonu açamadım. İşte bizim diziyi izliyorum, o kadar. Ki o zaman bile çalışıyorum genelde, sonradan internetten izliyorum. 

G.G. Peki "sizin açınızdan?" diyerek değiştireyim soruyu. Bugüne kadar icra ettiğiniz dizilere, oyunlara kıyasla, bu rolde "şu açıdan şunu sevdim" ya da "şu rolleri ben daha çok seviyorum" dediğiniz bir durum var mı?
A.S. Heh tamam. Benim açımdan şöyle bir şey var; hiç oynamadığım bir rol. Bundan önce oynadığım role ters bir rol, kıvrak bir rol. O yüzden ben rolü sevdim yani. İyi bir adam Mustafa. Hani böyle dışarıdan çıkarcı birisi gibi duruyor ama özünde iyi bir adam yani. =)


G.G. Şu anda dizi güzel bir şekilde devam ediyor, diye düşündüğüm için soruyorum, yaz sezonundan kış sezonuna evrilme olacak mı? 
A.S. O henüz belli değil. Bu eylülde belli olur. ( "Peki böyle bir durum, düşünce var mı?" diye şansımı zorluyorum, "Tabi, niyet, düşünce söz konusu." diyor. ) 
G.G. Sizin kişisel olarak devam ettirdiğiniz veya duyurmak istediğiniz yeni projeleriniz var mı? Buradan takipçilere söylemiş olalım.
A.S. Kışın tiyatro var. İstanbul Devlet Tiyatrosu'nda 'Çehov Makinesi', bir aksilik çıkmazsa önümüzdeki sezon da devam edecek. Onun dışında netleşmemiş bazı projeler var, netleşince paylaşmak daha doğru olur. ("Peki komedi mi olacak yine, alıştık bu rolünüzden sonra" diye 'spoiler ' istiyorum, "O da var içinde" diyor ve ekliyor...) Oynadığım tarz rolü bir daha oynamak çok hoşuma gitmiyor. Başka bir şey olsun istiyorum. Ona göre seçiyorum projeleri.


Röportaj için kendisine çok teşekkür ediyor, diziyi izlemeye televizyona dönüyorum. =)


Çok Sevgiler!

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı