50. Yıl Köşesi'ndeki Yeni Röportaj! @ODTÜ'lüler BÜLTENİ

Bildiğiniz üzere Yayın Kurulu üyesi olduğum ODTÜ'lüler Bülteni'nde, ODTÜ Mezunları Derneği'nin kuruluşunun 50. yılı şerefine, her ay değerli röportajlar sunuyorum.

Ekim ayı konuğumu takdim etmek isterim size şimdi de...

Hep dediğim gibi, bir şeyler katmak için yer aldığım dernekte, çok şey kazandığıma inanıyorum. Ekim ayı konuğumuz Sevgili İbrahim Berksoy da bu kişilerden birisi diye düşünüyorum.

Kendisi hem değerli bir yazar, hem bilinçli bir gezgin, hem yayın kurulumuzun yeni üyesi, hem de Gökçen Gökyer Blog'un onure olduğu yeni takipçisi... =)

50. Yıl Köşesi'nde de, yürütmekte olduğu ODTÜ Mezunları Derneği Gezi Kulübü'nü konuştuk.

Keyifli röportaja ve İbrahim Hoca'nın Barselona yazısını da içeren diğer keyifli yazılara online ulaşmak isteyenler için linkliyorum sizleri. =) 

Çok Sevgiler!











0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı