Kürk Klasörü / Bölüm 1 @FASHION

Blogda bir süredir ara verdiğim klasörden devam ediyorum:
"Moda"
Hazır kış gelmiş, içimiz üşümüşken, sıcacık bir başlık ile giriyorum:
"Kürk"
Kokoş ruhum, spor şıklığıyla birleşince en sevdiğim tarzlar oluşuyor.
Kürk de bu amaçtaki kış detaylarından birim benim için bu sezon.
Hatta o kadar ki, ev dekorasyonu için de kafayı takmış durumda olduğumdan dolayı kürk dosyasını iki bölüm olarak hazırlıyorum. Bir diğeri de dekorasyon anlayacağımız. =)
Şimdi modaya dönüyor, ne detaylarda ve ne dozda kullanıldığını mercek altına alıyorum.
Benim favorim "basic t-shirt/jean" ile kombinler.
Bakalım siz de sevecek misiniz?



1) Aksesuarlar






2) Ayakkabı-Çantalar



 
 3) Kaşkol misali fularlar




4) Etekler



5) Mont yakaları



6) Uzun, büyük paltolar

 

7) Etnik formatlar



8) Renkli olanlar



9) Jean'li, salaş kombinler

 



Bölüm 2 yakında...



0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı