Bir Sevgililer Günü Röportajı!: "Aşk Bir Vefadır" #BurhanTüzer #SibelCan @RÖPORTAJ

Bir Sevgililer Günü Röportajı!: "Aşk Bir Vefadır" #BurhanTüzer #SibelCan @RÖPORTAJ


Gökçen Gökyer Blog'da yer alan her kişi değerlidir, her konuk mutlaka sevilmiştir. Ancak bazı konuklarım var ki yerleri bambaşka. Kimler mi? Kapımı kendi çalan misafirlerim!



Sibel Can sahnelerinden aşina olduğunuz, yaptıkları düet ile adını daha çok duyduğunuz ve şimdi de kendi solo albümü ile karşımıza çıkan Sevgili Burhan Tüzer, Gökçen Gökyer Blog takipçileri ile yeni çıkan albümü "İki Gönül"ü paylaşmak istedi, çok da iyi etti, pek de memnun etti. =)


2006 yılında Sibel Can orkestrasında vokalist olarak çalışmaya başlayan Sevgili Burhan Tüzer, ilk albüm çalışması DMC’nin “Hit 2015” isimli  karma albümünde, Sibel CAN ile birlikte "“Aşk Bir Vefadır” şarkısını seslendirmiş, “İki Gönül” albümüyle de müzik severlerle buluşmuş.


Aslında kendisi merak edeceğimiz birçok konuyu TRT Müzik röportajında Sevgili Sibel Can ile birlikte gidermiş (Röportaj için Tık Tık). Ancak ben yine de, siz Gökçen Gökyer Blog okurları için kısa kısa sorular sordum, biraz da kendi merakımı gidermek adına. =)


G.G. Kendi albümünüzü yapma kararı nasıl gelişti?

B.T. 2002 yılında  İstanbul'a gelme amacım albüm yapmaktı.  Öncesinde,  Antalya'da İngilizce Öğretmenliği yaparken bir çok mekanda da amatörce sahne alıyordum. Sahne aldığım yerlerde gördüğüm beğenilerin karşısında bu işi daha profesyonel bir platforma taşımaya karar verdim. İstanbul bu işin merkezi olduğu için buraya geldim ve güzel bir albüm yapma yolunda çalışmalara başladım. 


G.G. Sibel Can'ın albümünüze katkısı oldu mu?


B.T. DMC müzik etiketli Hit 2015 albümünde yer alan "Aşk bir vefadır" şarkısı, Sibel CAN'la, profesyonel anlamda yaptığım ilk çalışmam oldu. Ayrıca, sahnesinde bana 9 yıl yer vererek kendisiyle aynı sahneyi paylaşmam, Sibel Hanım'ın bana verdiği önemli desteklerinden birisidir. 


G.G. Gökçen Gökyer Blog aracılığı ile dinleyicilere ne söylemek istersiniz?


B.T. “İKİ GÖNÜL” isimli bu albümümde, müzikseverlerle aynı duygularda buluşmak, iki gönlü bir gönülde kavuşturmaktır amacım. Ruhumdaki duyguları paylaştığım bir yol hikayesidir "İKİ GÖNÜL". Geride bıraktıklarım, yanımda yürüyenlere ve gelecek olanlara. 


Sevgili Burhan Tüzer'e çok teşekkür ediyor, müzik kariyerindeki bu yolda kendisine içten başarılar diliyorum!

Çok Sevgiler

Gökçen Gökyer

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı