Provansal Yaşam Tarzı: L'OCCITANE

Organik bakım markalarından L'Occitane, geçtiğimiz haftalarda Ankara Kentpark AVM'de yeni ürünleri hakkında bir etkinlik düzenledi.

Ben etkinliğe yetişemediğim için tatlı ekip bana ayrı bir etkinlik düzenledi. =)

Doğal ve otantik cilt bakım ürünleriyle Provansal yaşam tarzını Ankaralılar ile buluşturduklarını söylediler ben de meraklıları için deneyimledim.


L'OCCITANE EN PROVENCE 

Fransız kökenli L'OCCITANE en Provence markası, doğal içerikli güzellik ve bakım ürünlerini Akdeniz kökenli esansiyel yağlar ve geleneksel yöntemlerle üretilmekteymiş ve L'OCCITANE ürünleri tamamen doğalmış. 

Ürünlerde paraben, mineral yağlar ve hayvansal içerikler kullanılmıyor, ürünler hayvanlar üzerinde test edilmiyor ve hammadde temini adil ticaret ve sürdürülebilir kalkınma ilkelerine göre yapılıyormuş...

Ben minik bir el bakım seti denedim, ellerimi pamuk gibi yaptığı doğrudur.




L'Occitane, dünyada 2000'den fazla, Türkiye'de 25 şubeye sahipmiş. Geniş ürün yelpazesine sahip markada cilt ve vücut bakım ürünlerinden parfümlere, banyo ürünlerinden mum ve sabunlara 500'e yakın ayrı ürün bulunuyor. Renkli renkli hem içimiz açılsın, hem fikir versin diye fotoğrafladım biraz biraz.





L'OCCITANE ürünleri, şık şişe ve ambalaj tasarımları, renkli hediye paketleri ile Provence ambiyanslı nostaljik arduaz konseptli mağazalarında meraklılarını bekliyor. Ben birini kaptım. ;)


Sağlıklı, doğal ve mutlu günler...




0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı