"Son Zamanlarda Ben" #5

"Son Zamanlarda Ben" #5


Kişisel caps günlüklerimi merakla beklediğinizi biliyorum. kaşkşdasjd

Bu yüzden son zamanlardaki ruh hallerimi belirten gif'lerin derlemesini, sırf merakta kalmayın (!) diye paylaşıyorum. 

Şaka şaka, kesin size de aynısı olmuştur, "aynı ben" deyin ve yalnız olmadığınızı bilin diye hazırladım.

Son zamanlarda ben:

1. "Pek tercih etmiyorum" diye kibirlenip birkaç kere kaçamak yaptıktan sonra


2. İş hayatını öğrendikten sonra


3. Birbirleri arkasından konuşanların yüz yüze can ciğer davrandığını gördüğümde


3. Haberleri okurken görmezden gelmek istediğimde


4. Karasal iklimdeyken neredeyse her gece rüyamda

 happy excited happy dance ariel the little mermaid GIF

5. İçi boş sohbetlerin yanında kültürel içeriğe değinen insanlara denk geldiğimde

 happy excited thumbs up exciting cobie smulders GIF

6. İş yerinde mola verdiğimde


7. Karşımda konuşan kişinin aslında espri yapmadığını anladığımda (is this really happening?)


8. Herkese mütemadiyen kötülük yapan biri tarafından iyilik yapıldığında


9. Öğle arası spor yaptıktan sonra bitap düşmeden işe döndüğümde


10. Gerisi teferruat olduğunda



0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı