Sanki?


Bilgisayar oyunları şu pikseldeyken hatırladığım 23 Nisan kutlamaları vardı.

Bayramlara katıldığımda kendimi oldukça özel hissederdim ve sanki canım Atatürk bana özel hediye etmiş gibi özen gösterirdim o günü kutlarken.

Sanki o günler daha başkaydı, çok daha başka bir ambians hissederdim.

Sanki,

İnsanların birbirine saygıyla yaklaştığını,
Belirli adabın, görgünün var olduğunu,
İnsanların güvenebilir ve adaletli olduğunu,
Herkesin eşitlikçi ve laik davrandığını,
Cehaletin okudukça, eğitim gördükçe geçeceğini,
Büyüyünce herkesin akıllı ve mantıklı davranacağını,
Büyüklerin hep asil ve bilge olduğunu

sandığım bir dünyam vardı.

Ve biz de büyüyünce o zincire dahil olacak, işin ucundan biraz da biz tutacaktık olgunlaştığımız için.

Sonra büyüdüm.

Şimdi bilgisayar oyunları 3D.
Yani köprünün altından çok sular geçti.

Listeyi bir kontrol ediyorum da,
Acaba kaçta kaçına tik atabiliyorum şimdi?...


0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı