Modu Yüksek Tutma Listesi

Mutlu olmak için her ne kadar zorlayıcı ortamlar olsa da, bir şekilde mutlu olmak için kişisel sebeplerimiz varsa bunu arada kendimize hatırlatmalıyız.

Kişisel mutluluk, etkileşimli ve bulaşıcı olarak çevreye yayılabilen bir his olduğuna göre bunun önemini göz ardı etmek mantıklı değil.

Şöyle düşünün, kişi mutluysa karşısındakini de mutlu eder.

Blogda zaman zaman mutluluk listeleri yayınlıyorum malumunuz ben de bu hizmetle. Kimilerinde güncellemeler yapıyorum, kimilerindeyse mutlak gördüklerimi tekrarlıyorum.

Yine böyle listelerden bir yenisi blogda on-air:

1. Güneş!
Ankara gibi karasal iklimde yaşayan insanların beni daha çok anlayacağını düşünüyorum. O kadar hasretiz ki güneşe, aylardır gri, kasvetli ve soğuktan sonra resmen yüzümüzdeki gülümse sebeplerinden biri oldu iki günde. Uzun yürüyüşler hiç bu kadar keyifli gelmemişti uzun süredir.


2. Road Trip
"Nereye gidiyoruz?" sorusuna yolda karar verdiğiniz hafta sonu kaçamaklarında kahve molası vermenin keyfini asla küçümsemeyin. Teşekkür edeceğinizi biliyorum. Bi'şey değil. =*
Rota çoktan belirliyse ve biraz uzun mesafeliyse de, bunun plan programını yapmak, gittiğinde uygulamak da bir o kadar motive edici ve mission complete mutluluğunu yaşatabiliyor.


3. Çekirdek
Yüce Rabbim neler yaratıyor inanılır gibi değil! Minnacık, küçüçük çıtlayan bir şeyi otomatiğe bağlayarak tüketmeye başladığınızda  üzerinizdeki stresin nasıl azaldığını kim inkar edebilir ki? Organik mucize.

4. Vlog, İnstaStory
Eğlenceli ortamlarda bulunamadığınız anlarda eğlenceli videolar izlemek oldukça pratik bir çözüm. İlgi alanınızdaki bloggerler ya da sosyal medyada takip ettiğiniz her kimse, onlar sayesinde son trendleri, mekanları, yenilikleri, teknolojiyi vs vs kolayca takip edebiliyorsunuz.



5. Spor 
Kişinin gücünü arttırması, kontrol mekanizmasını güçlendirebilmesinin yarattığı fiziki ve manevi hafiflik müthiş bir olay. Kilo verin ya da vermeyin. Kas kütlenizin artmasını, iskeletinizi destekleyerek yükünüzü azaltmasını ve bunun her geçen gün daha da gelişmesini mutlulukla hissedin. Bir teşekkür alma sebebi daha. Bi'şey değil. 


0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı